Peeling migdałowy

Kwas migdałowy należy do alfa-hydroksykwasów. Otrzymuje się go z gorzkich migdałów. Jest substancją nietoksyczną. Ma działanie kosmetyczne oraz bakteriobójcze. Peelingi kwasem migdałowym poprawiają stan skóry ze zmarszczkami, przebarwieniami, ale nie wywołują uczucia dyskomfortu. Ze względu na właściwości bakteriobójcze można je stosować u chorych z trądzikiem pospolitym z obecnością zaskórników i krost zapalnych. Po zabiegu złuszczanie skóry jest niewielkie i mało widoczne. Peeling daje natychmiastowy efekt świetlistości i oczyszczenia skóry, nie wyłącza pacjenta z życia codziennego.

Kwas migdałowy nie uwrażliwia skóry na słońce i dlatego może być stosowany przez cały rok, a także – ze względu na brak ryzyka wystąpienia przebarwień – u osób z wysokim fototypem.

Wskazania:
Drobne zmarszczki, nieregularne przebarwienia, trądzik zaskórnikowy i zapalny.