Czas na powiększenie biustu

Jesień to bardzo dobry moment aby zaplanować i wykonać operację plastyczną biustu. Operacja polega na wszczepieniu implantów pod gruczoł piersiowy lub pod mięsień. Cięcia w tej operacji są umiejscowione w okolicy pachy lub w rowku pod piersią. Czas trwania operacji wynosi ok. 1 godziny. Operacja ta jest wykonywana w znieczuleniu ogólnym. Wymagany pobyt w klinice ok. 2 dni.

W EUROKLINICE stosujemy najlepsze wkładki firmy Mentor, o anatomicznych kształtach i bardzo różnorodnych rozmiarach. Pacjentka przed operacją sama decyduje o rodzaju wszczepionych implantów. Czas trwania leczenia ok. 12 dni. Powrót do aktywnego życia jest możliwy po upływie tygodnia. W przypadku powiększenia piersi za pomocą implantów mogą wystąpić powikłania tj. powstanie łącznotkankowej torebki obkurczającej wokół implantu. Powikłanie to jest niezwykle rzadkie, ale może się pojawić. Czasami mogą wystapić powikłania tj. stan zapalny, krwiak lub blizny w okolicy cięć chirurgicznych.

Sprawdź ile kosztuje operacja>>>