Jak przygotować się do zabiegu – zalecenia przedoperacyjne

Przedstawiamy ważne zalecenia dotyczące postępowania przedoperacyjnego dla wszystkich Pacjentów EUROKLINIKI. Konieczne jest:
✗    wykonanie zleconych uprzednio badań, elementem niezbędnym jest również dostarczenie zaświadczenia o szczepieniu przeciw WZW typu B lub w przypadku jego braku podpisanie stosownego oświadczenia w dniu zabiegu.
✗    na dwa tygodnie przed zabiegiem nie należy przyjmować następujących leków: aspiryna, polopiryna S, acard oraz innych powodujących rozrzedzenie krwi.

W dniu przyjęcia:
✗    pacjent powinien być zdrowy tj. bez cech infekcji, gorączki.
✗    pacjent musi być na czczo (bez jedzenia i picia 6 godzin przed zabiegiem), proszę również zrezygnować z żucia gumy.
✗    należy posiadać wyniki wszystkich zleconych badań.
✗    należy zgłosić lekarzowi uczulenia na leki (antybiotyki, leki przeciwbólowe i inne) przebyte choroby, zabiegi operacyjne, pobyty szpitalne.
✗    należy podać leki stosowane u pacjenta w leczeniu stałym, oraz inne stosowne informacje dotyczące stanu zdrowia.
✗    w przypadku zabiegów u kobiet, ważne jest by dzień zabiegu nie pokrywał się z dniem wystąpienia krwawienia miesiączkowego.
✗    prosimy o zabranie rzeczy osobistych koniecznych przy pobycie szpitalnym tj. dwuczęściowej piżamy,  oraz podstawowych przyborów kosmetycznych.
Inne ważne informacje na temat przygotowania się do operacji w EUROKLINICE znajdują się na stronie: Informacje dla naszych Pacjentów