Operacje onkologiczne w EUROKLINICE

Od nowego roku Pacjentki dotknięte chorobą nowotworową piersi mogą realizować w katowickiej EUROKLINICE operację mastektomii z jednoczesną rekonstrukcją piersi. Zabiegi przeprowadza zespół chirurgów – onkolog dr hab. n. med. Jan Włoch oraz chirurg plastyczny – dr Jerzy Wilgus. Nowa oferta EUROKLINIKI w zakresie chirurgii onkologicznej skangelinaierowana jest także do Pacjentów ze zdiagnozowaną chorobą gruczołu tarczycy.

Rozszerzenie działalności kliniki związane jest z dużym zapotrzebowaniem na usługi chirurgii onkologicznej. Nowością jest możliwość wykonania zabiegu usunięcia nowotworu podczas tej samej operacji z jednoczesnym odtworzeniem wyglądu piersi przez wszczepienie implantów. Zabiegi chirurgii onkologicznej wykonywane będą także w ramach profilaktyki przeciwnowotworowej. Właśnie tego typu operację przeprowadziła niedawno Angelina Joile. Więcej informacji >>><