Precyzyjnie, skutecznie, bezpiecznie – liposukcja ultradźwiękami VASER LIPO

Dzięki zastosowaniu innowacyjnej metody odsysania tłuszczu przy pomocy urządzenia Vaser Lipo klienci EUROKLINIKI mogą bardzo szybko i skutecznie zredukować nadmierną ilość zbędnej tkanki tłuszczowej i szybciej – niż przy zastosowaniu klasycznej liposukcji – powrócić do pełnej sprawności fizycznej. Metoda jest w pełni bezpieczna i daje znakomite efekty.

operacja_EUROKLINIKA_zespolVaser Lipo to nowoczesne urządzenie, które wykorzystuje energię ultradźwięków w procesie usuwania tkanki tłuszczowej pacjenta. Technologia pozwala również na wykorzystanie odessanego tłuszczu do modelowania sylwetki w tych okolicach, w których tkanka tłuszczowa wymaga uzupełnienia, takich jak np. twarz, biust, pośladki. Jak się okazuje aż 90% tkanki pozyskanej dzięki metodzie Vaser Lipo można później z powodzeniem przeszczepić w inne partie ciała pacjenta. Przy zastosowaniu klasycznej metody zaledwie połowa materiału nadaje się do powtórnego użycia. Dzięki pozyskaniu materiału z danych partii ciała i wszczepieniu ich w inne okolice można szybko i skutecznie osiągnąć znakomity efekt wymodelowanej sylwetki.

Najważniejszą zaletą stosowania Vaser Lipo jest precyzja działania. Energia ultradźwięków nakierowywana jest podczas wykonywania zabiegu jedynie na tkankę tłuszczową – nie uszkadza się nerwów, naczyń krwionośnych oraz tkanki łącznej. To powoduje, że w bardzo dużym stopniu przyspieszony zostaje okres rekonwalescencji, występują znacznie mniejsze obrzęki pozabiegowe, pacjent odczuwa również mniejszy ból.

– To znakomite urządzenie, które mogę polecić wszystkim Pacjentom, którzy chcą zredukować nadmiar tkanki tłuszczowej i szybko uzyskać piękną sylwetkę. Jest szczególnie skuteczne w „rzeźbieniu” mięśni brzucha. Niestety my mężczyźni w pewnym wieku mamy tendencje do gromadzenia sporych zapasów tłuszczu w tej okolicy naszego ciała. Aby go całkowicie wyeliminować trzeba poświęcić bardzo dużo czasu na żmudne i długie ćwiczenia, odchudzanie, właściwą dietę i liczenie kalorii. Takie klasyczne usunięcie tkanki tłuszczowej może trwać zatem od kilku nawet do kilkunastu miesięcy. Zabieg Vaser Lipo przyspiesza ten proces do kilkunastu dni! Jest bezpieczny i skuteczny, a przy tym okres rekonwalescencji skraca się do minimum. mówi doktor Jerzy Wilgus, szef katowickiej EUROKLINIKI.

Metodę z powodzeniem można stosować przy niewielkich zabiegach odsysania tłuszczu z okolic brody, twarzy lub miejsc intymnych. Zaletą Vaser Lipo jest w tym przypadku możliwość zastosowania sedacji lub znieczulenia miejscowego – w przeciwieństwie do klasycznej metody liposukcji, podczas której zwyczajowo stosuje się znieczulenie ogólne.

Vaser Lipo niesie ze sobą małe ryzyko powikłań, usuwa tłuszcz nie uszkadzając okolicznych tkanek – po wykonanym zabiegu utrzymuje się efekt jędrnej i napiętej skóry.<