powiększanie piersi EUROKLINIKA Jerzy Wilgus

Powiększanie piersi

Powiększenie piersi to często marzenie kobiet. Chirurgia plastyczna to jedyna możliwość spełnienia tego marzenia na stałe. Dzięki operacji  kobiety nie tylko odzyskują piękne piersi, ale także zwiększają poczucie własnej wartości i atrakcyjności.

Powiększenie biustu poprawia jego kształt – piersi stają się lepiej wymodelowane, są krąglejsze i bardziej zbliżone do siebie a także uniesione. W Euroklinice w Katowicach zabieg powiększania piersi jest jednym z najczęściej przeprowadzanych. Implanty piersiowe, jakich używamy są najlepszej jakości i w pełni bezpieczne. Stosujemy implanty z dożywotnią gwarancją.

Naszym pacjentkom oferujemy także szereg różnych zabiegów poprawiających wygląd piersi. Poza implantami często polecamy także zabiegi modelowania biustu poprzez techniki łączone, jak przeszczep tkanki tłuszczowej.

Komu polecamy zabiegi powiększania biustu?

Dlaczego kobiety decydują się na zabieg powiększania biustu? Przyczyn jest wiele. Do Eurokliniki trafiają kobiety, u których gruczoł piersiowy nie rozwinął się, które mają naturalnie małe piersi, panie, u których biust zmniejszył się po utracie masy ciała oraz takie, których piersi straciły jędrność w wyniku karmienia.

Nie ma jednoznacznej definicji idealnych piersi w chirurgii plastycznej. To kobieta stojąc przed lustrem, przymierzając implanty na wizycie konsultacyjnej decyduje, jaki efekt operacji będzie dla niej najlepszy. Oczywiście lekarz – chirurg plastyczny – po ocenie wyglądu klatki piersiowej pacjentki oraz jej biustu weryfikuje te marzenia i plany. Decydując się na powiększanie biustu, należy wybrać profesjonalną klinikę i doświadczonego chirurga.

W naszej klinice możecie liczyć na pomoc i wsparcie wybitnych specjalistów w dziedzinie operacji powiększenia piersi.  Na czele zespołu stoi dr Jerzy Wilgus – jeden z najbardziej znanych i cenionych chirurgów plastycznych w Polsce. Operacje powiększania biustu przeprowadza w Euroklinice także dr nauk medycznych Karolina Mikuś-Zagórska – chirurg plastyczny.

Powiększanie piersi implantami

Powiększanie piersi implantami (augmentacja lub mammoplastyka) polega na chirurgicznym umieszczeniu implantów pod każdą piersią w celu zwiększenia jej rozmiaru i poprawy kształtu. Implanty osadzane są pod gruczoł piersiowy lub pod mięśniem piersiowym większym. Cięcia operacyjne zazwyczaj dokonuje się bezpośrednio pod piersią, czasami wykonuje się ciecie wokół otoczki sutkowej lub w dole pachowym. Opatentowana tekstura powlekająca implant zapobiega jego rotacji i przemieszczeniom. Operacja plastyczna polecająca na wszczepieniu implantu trwa około dwóch godzin.

Jakie są rodzaje implantów?

Najczęściej implanty piersiowe dzielą się na wypełnione żelem silikonowym. Mamy także implanty anatomiczne (w kształcie łzy, przypominające naturalny biust) oraz okrągłe (efekt pełnego dekoltu i „okrągłego” biustu).

Spośród wielu firm oferujących implanty piersiowe zdecydowanie protezy firmy Mentor są najbliższe ideału. Rodzaj implantu dobiera się biorąc pod uwagę budowę ciała pacjentki, wagę i wzrost.

Można stosować implanty różnej wysokości i wielkości. Zarówno anatomiczne jak i okrągłe gwarantują, że piersi będą wyglądać naturalnie. Zaletą jest trwałość efektu przez wiele lat. Podczas 30 letniej praktyki zabiegowej dr Wilgus upiększył około 10 000 piersi, wszczepiając implanty różnych firm.

Jedynie produkty firmy Mentor nie wywołały reakcji alergicznych  i zdecydowana większość moich pacjentek powracając do mnie na inne zabiegi chwali sobie piersi powiększone implantami firmy Mentor. Ja również uważam, że są to zdecydowanie jedne z najlepszych implantów dostępnych na światowym rynku.

powiększanie piersi Katowice

Jak przebiega operacja powiększenia biustu?

Operacja powiększania piersi wykonywana jest zawsze w znieczuleniu ogólnym. Wymagany jest około 2-3 dniowy pobyt w klinice w celu uniknięcia potencjalnych powikłań i dojścia do ogólnej sprawności pacjentki po wykonanej operacji. Czas trwania leczenia około 12 dni. Powrót do aktywnego życia jest możliwy po upływie tygodnia. Podczas zabiegu powiększania biustu zmienia się nie tylko jego rozmiar, można go również w odpowiedni sposób wymodelować

Czy operacji towarzyszy ryzyko?

Przy obecnym rozwoju medycyny estetycznejmetoda tradycyjnego wszczepiania implantów jest uważana za najbezpieczniejszą . Jak przy każdym zabiegu, także w przypadku powiększenia piersi mogą jednak wystąpić powikłania tj. powstanie łącznotkankowej torebki obkurczającej wokół protezy. Powikłanie to jest niezwykle rzadkie, ale może się pojawić. Czasami mogą wystąpić powikłania tj. stan zapalny, krwiak lub blizny w okolicy cięć chirurgicznych.

Powiększenie biustu – przeciwwskazania

Powiększanie piersi implantami jest niewskazane również przy nadmiernym odchudzaniu lub stosowaniem restrykcyjnej diety i niedoborów żelaza. Dlatego też wszczepienie implantów odbywa się w naszej klinice z zachowaniem najwyższej jakości procedur. Operacja poprzedzona jest konsultacją, analizą badań krwi oraz oceną oczekiwanego wyglądu piersi po zabiegu.

Przed zaplanowaniem zabiegu powiększania piersi chirurg musi się upewnić, że stan zdrowia pacjentki pozwala na powiększenie biustu. Rozmiar piersi po zabiegu, oczekiwania dotyczące jego zakresu są dla pacjentki niezwykle ważne. Powiększanie piersi implantami rodzi też wiele obaw, które należy zrozumieć i uznać za naturalny.  Większość obaw i wątpliwości znika najczęściej w czasie pierwszej konsultacji analizującej zabieg.  Przed zabiegiem specjalista pomaga wybrać implant właściwy dla pacjentki.

Moc implantu

Dzięki implantom możliwe jest powiększenie piersi, wymodelowanie biustu oraz skorygowanie kształtu klatki piersiowej. Chirurgia plastyczna daje tu spektakularne możliwości, efekt jest niemal natychmiastowy. Piersi są okrągłe, mają idealny kształt i rozmiar.  Zabieg powiększenia biustu wpływa pozytywnie nie tylko na wygląd, ale także na samopoczucie kobiet. Obserwujemy, że coraz więcej kobiet decyduje się na powiększanie biustu.

Powiększenie biustu tłuszczem

Implanty piersiowe to nie jedyna możliwość powiększenia biustu. Nasza klinika oferuje także Lipofilling, czyli zabieg polegający na przeniesieniu tkanki tłuszczowej z jednego miejsca ciała, w inne. Pobierając tłuszcz z „kłopotliwych” okolic czyli np. z ud czy brzucha, najczęściej przeszczepiamy go właśnie w piersi, (a także w pośladki i twarz). To sposób, by zaradzić wielu niewygodnym problemom – przywrócić dawny kształt piersiom, powiększyć je, wymodelować i zwiększyć ich jędrność.  Tak działa medycyna estetyczna – przy jednoczesnym pozbyciu się niechcianego tłuszczu w innych obszarach , sprawiamy, że piersi stają się ponownie piękne.

powiększanie piersi Katowice

Powiększanie biustu tłuszczem – jak wygląda zabieg?

Aby pozyskać tkankę tłuszczową do przeszczepu, musimy wykonać zabieg liposukcji z części ciała, które spędzają sen z powiek naszym pacjentkom. Następnie filtrujemy komórki tłuszczowe aby nadawały się do przeszczepu.

Przeszczepiony tłuszcz zostaje już w danej okolicy na zawsze i podlega tym samym procesom, co reszta – gdy chudniemy, zmniejsza swoją objętość, gdy tyjemy – zwiększa ją. W przypadku piersi lipofilling daje możliwość powiększenia ich o jeden rozmiar. By różnica była większa, można zabieg powtarzać, dążąc do uzyskania zamierzonego efektu. Kolejne operacje powinny zostać przeprowadzone w odstępach od 3 do 6 miesięcy.

Jakąkolwiek metodę wybierze pacjentka warto podkreślić, że zabieg powiększania piersi w Euroklinice to gwarancja jakości i profesjonalizmu. Wszczepiane przez nas implanty piersiowe posiadają światowe atesty. Oferujemy naszym pacjentkom pełne wsparcie zarówno przed jak i po zabiegu powiększania piersi. Ostateczny rezultat i efekt powiększenia piersi najczęściej można ocenić po 3-6 miesiącach.

Zalecenia po operacji powiększania piersi

Pacjentka pozostaje w Euroklinice ok. 1, 2 dni w celu uniknięcia potencjalnych powikłań i powrotu do ogólnej sprawności. Przez ten czas otrzymuje środki przeciwbólowe i inne potrzebne leki. Bardzo ważne jest w tym okresie umiejętne zwalczanie bólu pooperacyjnego.

W dniu wypisu usunięte zostają dreny, zmieniany jest opatrunek. Podczas kolejnych wizyt Pani otrzymuje specjalny biustonosz, który nosi nieustannie do momentu zdjęcia szwów tj. 14 dobie. Od tej chwili może go już sama zdejmować do prania lub przed kąpielą jednak powinna w nim przebywać dzień i noc przez okres ok 6-8 tygodni. Również przez 4-6 tygodni po operacji powiększenia piersi należy ograniczyć wysiłek fizyczny, nie wolno dźwigać, uprawiać sportu, podnosić rak do góry. Sam czas leczenia trwa ok 12 dni jednak powrót do względnie aktywnego życia jest możliwy już po 1-2 tygodni. Ważne jest, aby przez 3 miesiące nie opalać się.

Biust na początku jest obrzęknięty, twardszy i nieco sterczący, lecz w miarę upływu czasu staje się naturalny w odczuwaniu i wyglądzie. Panie zgłaszają, że po 6 do 9 miesięcy od operacji powiększenia piersi zapominają o wszczepionych implantach.

Istotną sprawą jest również dbanie o blizny aby stały się jak najbardziej niewidoczne. W tym celu należy wmasować w blizny maść silikonową bądź naklejać silikonowe plastry.

Powiększenie biustu – powikłania

Powikłania zdarzają się niezwykle rzadko. Zdarza się jednak, że pojawiają się zwapnienia w obrębie tkanek otaczających implanty. Są one widoczne podczas badań USG i RTG. Zwapnienia mogą utrudniać wykrycie niektórych schorzeń, także nowotworów. Dlatego zawsze trzeba informować lekarza o implantach. Wśród powikłań po zabiegu możemy też wymienić zaburzenia czucia brodawek i piesi, wypchniecie protezy na zewnątrz lub  i ziarniaki.

Porównanie efektów przed i po:

powiekszanie piersi 1

implanty anatomiczne Mentor 255 ml

powiekszanie piersi

Zdjęcia mają dawać ogólny pogląd na to, jakie efekty są możliwe do uzyskania poprzez powiększanie piersi. Każdy człowiek ma inne warunki anatomiczne, dlatego nie zawsze taki konkretny efekt będzie możliwy do osiągnięcia.

Uwaga! W przypadku operacji przeprowadzanych dla pacjentów zagranicznych konieczny jest dłuższy (do 10 -14 dni) pobyt w Polsce, w celu bezpiecznego i całkowitego zakończenia wszystkich czynności związanych z przeprowadzaną operacją.

Jeżeli chcą Państwo uzyskać więcej informacji na temat tej operacji prosimy o kontakt.

CENNIK