Operacyjne leczenie otyłości

Otyłość jest aktualnym oraz stale narastającym problemem zdrowotnym, a liczba ludzi otyłych wzrasta w bardzo dużym tempie. Otyłość prowadzi do rozwoju licznych chorób, które dodatkowo komplikują jakość życia i podnoszą koszty leczenia. Niestety zachowawcze leczenie otyłości daje stosunkowo niewielkie, około 5-procentowe i najczęściej krótkotrwałe zmniejszenie masy ciała.

W EUROKLINICE pomagamy pacjentom znacząco zredukować tkankę tłuszczową za pomocą zabiegu laparoskopowego opaskowania żołądka. Jest to stosunkowo najprostsza i w bardzo wielu przypadkach skuteczna technika chirurgiczna w leczeniu chorobliwej otyłości.

W EUROKLINICE wykonujemy również operację mankietowej resekcji żołądka będącą kluczowym elementem kompleksowego programu leczenia otyłości, dedykowaną pacjentom z bardzo dużą nadwagą lub w leczeniu otyłości patologicznej. Więcej informacji na temat resekcji mankietowej żołądka>>>